Oldalak

2012. augusztus 22., szerda

Hello Ovi, Hello Suli!

Kezdeném azzal, hogy azalatt az egy hét alatt amíg elvoltam csak vártam és vártam az 1 hónapja megrendelt szépségeket. Pénteken aztán megérkezett a válasz, a vámhivatali eljárás csúszik... Értem én, de ennyit?!
Aztán megpróbáltam magamhoz hűen pozitívan szemlélni a dolgot: biztos szabadságolás van, és a  lényeg, hogy nem tűnt el, csak várat magára... Szóval, mindenkitől akinek a csomag rejti a várva várt anyagát, még egy kis türelmet kérek.

Ígértem Nektek, hogy hozok egy kis varrnivalót ;)
Hamarosan kezdődik az iskola, és van ahol már megkezdődött az óvoda.
A kicsiknek szeretnék a napokban kedveskedni néhány, igen jól használható, praktikus darabbal.

Kezdjük máris az egyik talán legfontosabb, és mindkét korosztály számára praktikus darabbal ( sőt, egyik másik szerintem Nekünk felnőtteknek is "bejön") :

                                                           Az UZSONNÁS TÁSKÁVAL







Remélem, Nektek is tetszenek ezek az uzsonnás táskák, és remélem készülnek majd ilyen, vagy hasonló megoldású szemet- és lelket gyönyörködtető darabok, amikből tényleg élvezet elfogyasztani a reggelit, vagy az ebédet :)

A képekre kattintva megnyílnak a leírások, tutorok.
Ha valakinek problémája adódna az elkészítéssel, keressen meg ha tudok szívesen segítek. Ha valaki ezekből kiindulva alkotja meg a sajátját, kérem küldjön majd egy képet az elkészült csodáról! ;)
Jó munkát!

Közben figyelmeztettek, hogy a saját uzsis tasimmal mi van? :))) Hááát megvan, nem is tudom hogyan felejtettem el...
íme:


Sajnos a google.doc. kissé  átalakította  a képeimet, de azért látszik a lényeg...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése