Oldalak

2012. augusztus 1., szerda

Küldj egy virágot!


Küldj egy virágot, hogy abból aztán gondos kezek munkája által takaró készülhessen , és olyan helyre juthassanak el, adhassanak meleget ahol igazán nagy szükség van rájuk!
A Gólyahír Egyesület és a Kreatív Homokozó kezdeményezéséhez szeretnék csatlakozni ezzel a felhívással és az én saját virágommal
( kép ahogy elkészültem vele).
A felhívás június végén készült, de én csak most találkoztam vele, és azt gondolom nem késő most sem megosztanom ezt a nagyszerű ötletet, hiszen a virágokat augusztus 31-ig várják a kreatív homokozó szakemberei Timi és Rita.
Kérlek, nézd meg miről van szó annyira jó érzés másoknak segíteni, és ha ehhez elég egy kis virág ... nem lehet kifogás... :)





1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Most járok nálad először és nagyon tetszik a blogod, érdekes, csak kár, hogy már nem készítesz bejegyzéseket! :(
    Mindenesetre feliratkoztam, ha van kedved, kukkants be! :)

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés